تیزر تبلیغاتی پزشکی

معمولا مطب‌ها و کلینیک‌ها برای تبلیغات کسب و کار خود روش‌های محدودتری دارند؛ اما این محدودیت دلیل‌بر عدم تأثیرگذاری روش‌های مدرن تبلیغاتی نیست . به زبانی ساده اگر بهترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید ، می‌تواند تأثیرگذاری به‌سزایی داشته باشد.

یکی از روش‌های تبلیغاتی مؤثر در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ پزشکی، ساخت و پخش تیزرهای تبلیغاتی پزشکی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است . تأثیرگذاری تیزرهای تبلیغاتی پزشکی از عوامل بسیار مهمی است که به حرفه‌ای بودن تیم سازنده بستگی دارد . در ادامه به بررسی بیشتر تیزرهای تبلیغاتی پزشکی می‌پردازیم.

نمونه تیزر تبلیغاتی پزشکان

نمونه تیزر دکتر اوین فتاحی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان 

تیزر تبلیغاتی پزشکی چیست؟

ویدیوهایی با محتوای بهداشت، درمان، مراقبت و به‌طورکلی سلامت می‌توانند زیرمجموعه‌ی ویدیو مارکتینگ و یکی از تأثیرگذارترین روش‌های تبلیغات پزشکی قرار گیرند؛ البته ساخت تیزرهای پزشکی معمولا با هزینه‌های گزافی همراه است؛ از این‌رو انتخاب تیمی مجرب و حرفه‌ای برای این سرمایه‌گذاری باعث برگشت سرمایه‌ی شما با جذب مشتری می‌شود.

تأثیرگذاری تیزرهای تبلیغاتی پزشکی

همه‌گیر بودن اینترنت گاهی باعث دردسر پزشکان می‌شود؛ از این‌رو که ممکن است اطلاعات نادرست یا اطلاعات با توضیحاتی نادرست در اختیار افراد قرار گیرد و کار پزشکان را در ترمیم و تغییر برخی باورها سخت کند. با این‌حال امروزه بسیاری از افراد، اعتماد خود را به سایت‌های معتبر پزشکی و تیزرهایی که توسط خود پزشکان تهیه شده باشند، محدود کرده‌اند. ازاین‌رو برای همه‌گیر شدن ویدیوهای تبلیغاتی پزشکی و بازدید بیشتر و اثرگذاری بهتر برخی از ویژگی‌ها لازم است:

ویژگی‌های تیزر تبلیغاتی پزشکان

  1. ویدیو صادقانه بوده و مطالب به‌صورت مؤثر بیان شوند. (به‌کارگیری علم و صداقت در کنار یکدیگر می‌تواند برگ برنده‌ی شما باشد.)
  2. محتوای ویدیوی پزشکی با زبانی ساده بوده و قابل فهم برای افراد باشد. (اطلاعات پزشکی اگر با زبان تخصصی عنوان شود، ممکن است مخاطب را گیج کند؛ از این‌رو اطلاعات باید درعین حال که تخصصی هستند به زبانی ساده و ترجیحا با ذکر مثال عنوان شوند.)
  3. ویدیوی تیزر با بهترین کیفیت گرافیکی و سمعی_بصری ارائه شود. (این مورد ملزوم به استفاده از بهترین تجهیزات تصویربرداری، صدابرداری و برنامه‌های کامپیوتری و البته تبحر سازنده‌ی آن است.)

دربرداشتن تمامی موارد ذکرشده می‌تواند تیزر تبلیغاتی پزشکی تأثیرگذاری را به ارمغان بیاورد که البته مدیون کارگردانی حرفه‌ای است؛ همانطورکه گفته شد تأثیرگذاری ویدیوهای پزشکی نیازمند تیمی قدرتمند و حرفه‌ای‌ست. تیم مجرب دکترمن به شما اطمینان می‌دهد که در تدوین بهترین تیزرهای تبلیغاتی پزشکی با شما همراه باشد. در ساخت تیزرهای تبلیغاتی دکترمن به چندین اصل توجه می‌شود:

  • سناریوی تیزر با توجه به حیطه‌ی تخصصی پزشک، مطب یا کلینیک نوشته می‌شود.
  • متن و تدوین تیزر تبلیغاتی با هم‌فکری و مشاوره‌ی مستقیم شما همراه است.
  • در ساخت ویدیو از بهترین ابزار (نظیر دوربین‌ها و میکروفون‌های حرفه‌ای و برنامه‌های ادیت فیلم و …) استفاده می‌شود.
  • تیم حرفه‌ای ما از ابتدا و تا  انتهای ساخت و وایرال کردن ویدیو در کنار شما هستند و با بررسی جوانب مختلف به شما در رسیدن به هدف کمک می‌کنند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.