قوانین  و  مقررات

مانند هر وب سایت دیگری در صورت استفاده از وب سایت دکتر من باید از قوانین و مقررات این وب سایت پیروی کنید.

سند حریم شخصی در سایت دکترمن

دکتر من خیلی شفاف و گویا به بیان میزان استفاده از اطلاعات مورد استفاده از شما و یا کسب و کار شما در سایت خود می پردازد.برای ما اطلاعات شما بسیار ارزشمند است و حریم خصوصی شما بسیار بسیار ازشمند تر و قابل احترام می باشد. برای همین سعی می کنیم، هم خوب از آنها استفاده نماییم و از آنها محافظت کنیم و امکان هر گونه سوء استفاده از آن در داخل سایت دکتر من را غیر ممکن نماییم. اگر اطلاعاتی از شما در این سایت قرار گرفته صرفا برای رشد و توسعه کسب و کار شما می باشد. 

در عین حال مسئولیت ما در مقابل اطلاعات شما در حد امکانات و حیطه اختیارات سایت دکتر من می باشد و در مقابل هر گونه اقدام مجرمانه یا سوء استفاده غیر قانونی از اطلاعات روی سایت دکتر من، مسئولیتی نخواهیم داشت. چنانچه در طول زمان، متن این سند مسئولیت نامه دچار تغییر یا اصلاحی گردد، شما می توانید با مراجعه به صفحه قوانین و مقررات ان را مطالعه نمایید. از اینکه برای مطالعه این مسئولیت نامه زمان می گذارید، دکتر من ، از شما بی نهایت سپاسگزار است.

الف- اطلاعات موجود در سایت دکتر من :

اطلاعاتی که ما در سایت دکتر من جمع آوری نموده ایم، به جهت رونق و مشاهده شدن بیشتر کسب و کار شما می باشد. سایت دکتر من از ارائه اطلاعات شما به هیچ عنوان سوء استفاده ننموده و در صورت عدم تمایل شما به نمایش اطلاعات به راحتی با بیان و ارسال نامه به سایت دکتر من در قسمت تماس با ما، اطلاعات شما ظرف ۷۲ ساعت از زمان ثبت پیام، حذف خواهد گردید. اما این اطلاعات متناسب با درخواست شما کم یا اضافه می شود و یا قابل تغییر می باشد. لذا نحوه اضفه یا کم شدن اطلاعات کاملا منوط به میزان مشارکت شما در بارگزاری اطلاعات دارد. همچنین صحت و درستی اطلاعات بر اساس اطلاعات و مدارک به دست آمده از کسب و کار شما می باشد. در صورت هر گونه تغییر یا نیاز به اصلاح خواهشمندیم که به دکتر من اطلاع بدهید.
اطلاعات مربوط به ثبت نظر ها توسط کاربران، بخش دیگری از اطلاعات سایت می باشد که ذخیره و نگهداری می شود. بی نهایت از شما خواهشمندیم هنگام ثبت نظر و عقاید خود در ارتباط با هر موضوعی، به رعایت قوانین و شئونات اجتماعی کشور عزیزمان ایران احترام گذاشته و از به کار بردن هر گونه کلمات و عباراتی که منجر به اهانت، تخریب شخصیت، ضایع شدن حق، تبلیغات یا تخریب سیاسی و به طور کلی هر گونه کلمات و عباراتی که سایت دکتر من را در قبال شخص ثالث، مسئول نماید خود داری نمایید. سایت دکتر من در قبال هیچ کدام از این موارد مسئولیتی نداشته و کلیه مسئولیت های حقوقی آن به فرد خاطی بر خواهد گشت. در این شرایط سایت دکتر من ناچار به ارائه اطلاعات فرد ناقض کننده قوانین سایت، به پلیس فتا می باشد.

ب- اطلاعات شخصی شما

دکتر من اطلاعات شخصی شما را نمی‌فروشد، از آنها برای مقاصد تبلیغاتی استفاده نمی‌کند و تحت هیچ شرایطی آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی‌دهد، تنها در مواردی که یکی از ارگان های حکومتی و یا دولتی با در اختیار داشتن احکام قضایی مربوطه نسبت به درخواست اطلاعات اقدام نمایدو آن هم در صورت وفق با قانون اساسی کشور عزیمان ایران باشد.

سند قوانین و ضوابط سایت دکترمن

مقدمه

با ورود وثبت نام در سایت دکتر من و یا ورود به این سرویس و یا استفاده از آن با حساب کاربری، به معنی موافقت کامل شما با شرایط و ضوابط این سند و همچنین سند حریم شخصی می باشد. اگر احیانا با شرایط ذکر شده در این دو سند موافق نیستید، با کمال احترام و ادب از اینکه نمی توانیم در خدمت شما باشیم عذر خواهی می کنیم.
تعاریف

  • شما،کاربر،سلامت جو، بازدیدکنندگان : به هر شخصی گفته می شود که از وب سایت دکتر من دیدن می کند و یا به هر نحوی از اطلاعات موجود در آن استفاده می نماید.
  • ما،دکتر من،سایت: به سرویس یا وب سایت دکتر من اشاره دارد.
  • کسب و کار: به مطب پزشک یا مراکز درمانی اطلاق می شود.
  • محتوا: شامل هر گونه اطلاعات موجود در سایت دکترمن می باشد. این اطلاعات تمامی اطلاعات موجود و مرتبط برای یک کسب و کار در سایت است. شامل متن، عکس، ویدئو، صدا و یا هر محتوای چند رسانه ای دیگر می شود.

تغییرات در قوانین و ضوابط سایت دکتر من

در طول زمان با تغییر قوانین و ضوابط حاکم بر فضای الکترونیک، ممکن است ما تغییراتی در سایت دکترمن ایجاد نماییم که کلیه این تغییرات با مراجعه به سند قوانین و مقررات و حریم خصوصی قابل مشاهده و مطالعه می باشد.

شرایط استفاده از سایت

اگر رقیب سایت دکتر من هستید و در زمینه مشابه فعالیت می نمایید حق استفاده از اطلاعات و محتوای سایت از طریق کپی و یا هر ابزار فنی دیگری نداشته و کلیه محتوای سایت دکتر من جزئ حقوق مادی و معنوی سایت دکتر من محسوب می گردد. هر گونه استفاده غیر قانونی و بدون اجازه از سایت دکتر من پیگیرد قانونی داشته و مشمول مجازات می گردد.

اجازه استفاده از سایت

شما در صورت موافقت با شرایط و قوانین سایت امکان دسترسی به محتوای سایت را دارید و لا غیر. از ارائه اطلاعات سایت به درخواست هر شخص دیگری خوداری نموده و صرفا برای استفاده شخصی خود از آن استفاده نمایید. از اطلاعات این سایت فقط با مسئولیت خود استفاده کنید. این اطلاعات همگی از سمت کاربران سایت تامین شده و ممکن است دقیق نبوده و یا حتی به کلی اشتباه باشد، اگر چه ما سعی در جمع آوری و راستی آزمایی اطلاعات دقیق هستیم.

در دسترس بودن سایت

ما همه سعی خود را خواهیم نمود تا سایت دکتر من همواره در دسترس باشد، اما متناسب با مسائل فنی از قبیل به روز رسانی و یا هر موضوع دیگری ممکن است سایت برای مدتی از دسترس خارج شود. در صورت بروز مشکل فنی سایت طی ۴ روز کاری مجددا به فعالیت خود ادامه خواهد داد و این ۴ روز غیر فعال بودن سایت ناقض هیچ گونه قرارداد و یا مشارکتنامه ای نمی باشد.

حساب کاربری

شما برای استفاده از همه امکانات سایت نیاز به ایجاد حساب کاربری هستید در خیر این صورت بخش های محدود تری را دسترسی خواهید داشت. برای همین نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید که اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره تلفن موبایل از شما دریافت می گردد. شما مسئول هر گونه فعالیتی هستید که در سایت دکتر من انجام می دهید. اگر چه ما اصلا به دنبال این موضوع نیستیم ولی این حق را برای خود قائل هستیم که حساب کاربری شما را بدون اطلاع قبلی و با هر دلیلی که به نظر ما منطقی و معقول می باشد، مسدود نماییم. برای استفاده از حساب کاربری خود به موارد زیر به دقت توجه نمایید.

  • شما تنها می توانید از حساب کاربری خود برای مقاصد غیر تجاری استفاده کنید.
  • شما نمی‌توانید از اسامی جعلی/توهین آمیز/ منافی عفت عمومی برای خود استفاده نمایید.
  • شما نمی‌توانید از نام بازیگران و افراد مشهور برای خود استفاده کنید.
  • شما نمی‌توانید در سیستم چند حساب کاربری داشته باشید.
  • شما نمی‌توانید برای شخص دیگری بدون اجازه او حساب کاربری ایجاد نمایید.
  • شما نمی توانید اطلاعات ورود حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید.
  • اگر سن شما کمتر از ۱۸ سال است نمی توانید بدون اجازه و همراهی یک فرد دیگر که دارای حداقل ۲۱ سال سن بوده و مسئولیت شما را پذیرفته باشد از سایت دکتر من استفاده نمایید.
  • در صورتی که اطلاعات حساب کاربری شما در اختیار دیگران قرار گیرد و شما ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به اطلاع آن به سایت دکتر من اقدام ننمایید، کلیه مسئولیت ها و عواقب استفاده شدن از حساب کاربری شما با خود شما خواهد بود. لذا مسئولیت حفظ اطلاعات حساب کاربری شما با خود شماست و اهمال در نگهداری از آن از شما سلب مسئولیت نمی نماید.

محتوا و مجوز

مسئولیت در قبال محتوایی که تولید می کنید با شما خواهد بود. تنها شخص شما مسئول خسارات ناشی از استفاده از محتوایی که تولید می کنید هستید. شما نمی‌توانید به هیچ عنوان خود را نماینده و یا شخص مورد اعتماد سرویس ما معرفی کنید. نظرات شما در مورد یک کسب و کار به هیچ عنوان نشان دهنده دیدگاه های ما نسبت به آن نیست. مجوز و هرگونه گواهینامه لازم برای ارائه خدمات در سایت دکتر من به عهده خود شما خواهد بود. سایت دکترمن در ارتباط با خدماتی که در سایت مطرح نموده اید هیچ مسئولیتی نخواهد داشت. سایت درکتر من در قبال ارائه خدمات با کیفیت پایین و یا دریافت مبالغ غیر معقول هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و صرفا به ارائه مشخصات کسب و کار ها می پردازد. مسئولیت انتخاب هر کسب و کار با شخص کاربر می باشد.
تبلیغ یا معرفی هر پزشک و یا مرکز درمان در سایت دکتر من به معنی صرفا تبلیغ می باشد و هیچ مسئولیتی سایت دکتر من را در قبال کیفیت و هزینه خدمات متحمل نمی سازد.

حق ما در استفاده از محتوای تولید شده توسط شما

ما این حق را برای خود قائلیم که محتوای تولید شده توسط شما را به معرض دید عمومی قرار دهیم، به هر نحوی آن را تغییر دهیم، حذف کنیم و یا از آن به عنوان متریال جهت تبلیغات و در سایر سرویس های مجموعه خود مورد استفاده قرار دهیم.

مالکیت محتوا

مادامی که اطلاعات شما در سایت دکتر من است هم شما و هم دکتر من مالک محتوا می باشد، تنها زمانی که اعتراض شما مبنی بر حذف اطلاعات از سایت به دست سایت دکتر من برسد، اطلاعات شما از مالکیت دکترمن خارج می گردد.